Torsdag=bra

Jag mötte upp en sur L och köpte 18-årspresent. När det var gjort blev hon glad igen.

Vi åt på Nem Nem Quan, och det var väl helt okej, men vinet på Scandic Malmen var godare tyckte i alla fall jag...

Pepparkakssmaken som tofun hade satt kvar i morse och det var inte direkt en perfekt känsla att vakna till. Om jag säger så.

Men jag hade en lyxlunch att se fram emot! O kom med båten och mötte mig i Fältan där jag åt en ruggig och dyr pastagrej, never again. Men oj vad det ska bli mysigt att inte vara ensam i kväll. Jag gillar inte de där tysta timmarna på morgonen och kvällen.

På hela veckan har jag inte pratat med en annan människa förrän jag varit vaken i fyra timmar. Då känns det ganska ensamt i hjärnan.

Och snart ska jag på bio med S. Men hur bra torsdag blev det här trots att regnet förhindrar mig att gå på Timbuktukonserten?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0