Le tired

Är helt slut. Ingen aning om varför, men kanske är min kropp lite chockad över att inte fåt NÅN D-VITAMIN!
 
Sabla höst. Och snart är det vinter också...
 
Tog en långpromenad för att se om jag blev piggare, men det funkade inte. Däremot stötte jag på ett helt gäng vilsna ungdomar i naturreservatet som inte hade nån aning om var de var nånstans. Tänkte först föreslå att de skulle använda sina iphones som de stod och pillade med som gps:er, men så ångrade jag mig.
 
Det är bra att hitta i skogen UTAN telefon också. Lära sig stigar, känna igen sig och läsa av i vilket väderstreck man går. Men de såg väldigt lyckliga ut när jag pekade ut riktningen mot Hellas.
 
Om jag nu bara kunde gör nåt åt min trötthet...

Kommentarer
Postat av: chippe

Imorgon har vi ölprovning på jobbet, det är mycket d-vitamin i öl så du får gärna komma hit!!

2012-10-15 @ 13:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0