Kul säg

Okej, kvällens bästa säg om Ibrahimovic:
 
1. (När Ibra filmar) Ja, nåt har han väl lärt sig i Italien.
2. "Ibrahimovic har inte kommit loss riktigt i matchen, men han ska ha varit väldigt bra på uppvärmningen. Har vi hört".

Ja mina vänner. Sportrefererande när det är som allra, allra bäst.
 
För er som inte vet vad jag pratar om: fotbollslandslagets VM-kvalmatch mot Kazakstan.
 
Idag har jag yogat och tränat och sen ätit en daim-strut. #jagtränarinteförattblismalutanstark
 
Har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska bli när jag blir stor än. Tror ni CSN har några bra förslag? Ekonom kanske?

Kommentarer
Postat av: martin

Ja kommentarerna var kanske urkass men matchen var värre. Jag skulle vilja klanka på många spelare men frågan är om Jerka verkligen är rätt man

Svar: Håller helt med! Spelet är uselt, det blir inget flyt och ingen verkar känna sig trygg? Hur tydligt kan det vara att vi saknar ett mittfältsmotor? Kanske ska du ta över=)
Lovisa g

2012-09-12 @ 13:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0