Och jag får peka med heeela min lilla hand

O kan återigen övningsköra efter att hans (sabla) rygg blivit bättre. Det är så himla roligt att få sitta som passagerare och säga åt honom vad han ska och inte ska göra. Och att han är tacksam och glad över att jag gör det! Finns nog få saker som passar mig så bra som att låtsas vara körskolelärare.
 
Sen är det ju självklart kul för att han kör så jävla bra.
 
Men allra bäst är nog det här att jag bara kan säga "Och så håller du lite till höger i filen, och titta längre fram på vägen" och han svara "Absolut, tack!".
 
Ja, på så vis tog vi oss ut till Sollentuna centrum idag där O just nu står på en scen och kör lite Svante Turesson blandat med spanska 90-talshits. Jag skulle passa på att köpa ett nytt underlack och gick vilse. På riktigt, helt vilse. Jag fick stanna tre gånger och klicka mig fram på en pekskärm för att fatta var jag var och vart jag skulle.
 
Det kanske är det som är tricket för att få folk att shoppa trots att världsekonomin brakar samman?
 
Släpp bara fan inte ut de jävlarna ur affären...

Kommentarer
Postat av: chippe

hehe

2012-09-17 @ 10:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0