Vad ska det bli av mig?

Okej. Har alltså varit i Barcelona, Collioure och Roquebrune-sur-Argens i nästan tre veckor. Och allt var precis underbart, som jag och O hoppades. Collioure var så varmt att alla leder bara löstes upp och göttade till sig. Älskar älskar älskar värme.
 
Och att snorkla och se fiskar och sjöborrar och gamla träbåtar.
 
Frågan är alltså: Vad fanken gör jag i Sverige?
 
Jo, hittills har jag dammsugit, svabbat, tillbringat två dagar i tvättstugan, storhandlat, sorterat kläder och gymmat gymmat gymmat och yogat. Och så yogat.
 
Blivit en liten hemmatant alltså. Återstår att se vad som händer med mitt liv nu. Det konstiga är att jag liksom bara kan skratta åt att inte veta vad jag ska jobba med nästa vecka. Det är ju hysteriskt roligt på ett absurt sätt.
 
Jupp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0