Ja hinn int'

Min plan var att jag skulle fixa till mitt liv nu när jag kom hem från Gotland och började kvällsjobba.

Jag ska rensa garderoberna, rensa köksskåpen och slänga slänga slänga. Sen ska jag måla pianot, nattduksborden och kanske hallen också.

Planerna är många, men tiden räcker ju inte till. Eller, den räcker väl till, men jag glömmer ju bort att jag jobbar sent och det tar på krafterna. Att somna vid halv två gör liksom att jag inte orkar så mycket när jag väl välter ur sängen.

I morse cyklade jag till Konsum och handlade frukost. Åt den. Joggade till utegymmet och körde snälla rehabträningar för axeln och elaka rehabträningar för höft och ben. Sen satte jag nytt rekord på 3 km på hemvägen, 16 minuter, vilket jag blev väldigt nöjd med eftersom jag då tränat i 40 minuter innan. Känns som att jag skulle kunna kapa den tiden ganska lätt.

Så det är ju skoj...

Men nu mer jobb. Italien-Kroatien och Spanien-Irland. Kul? Kul! Dejligt sällskap på redaktionen också, vilken skillnad det är att jobba med glada människor!


Kommentarer
Postat av: maria

Hey
can man fa lite updates om vad man ska tycka om de olika lagen etc...sa att jag har natt att komma med i fotbolls diskusionerna pa jobbet tack

2012-06-15 @ 08:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0