Jeans, Roma och morr

Ja, det är skamligt att jag helt lägger ner bloggen när jag inte jobbar heltid framför en dator. Om jag ens höll igång den då, för jag var så sabla stressad varje dag att det knapp gick att få fram en skojig tanke.

Men i helgen var jag i alla fall på Gotland och hälsade på O. Det var helt fenomenalt. Bra väder, yoga, långjogg och promenader. Lite fotboll, mycket teater och så brottning med hunden Atti som morrar när man klappar honom.

För att det är så skönt.

Just nu gör jag första kvällen på Radiosporten, 16-24 är min arbetstid i resten av juni, vilket kommer göra mig till världens mest asociala människa. Vilket ju är precis det man vill en sommar.

Men jag har köpt en meditations/mindfullnessbok skriven av en munk på 60-talet. Och jag har haft brun-utan-sol på hela kroppen. Och jag har på mig blåa jeans med geopardmönster.

Så kom inte och säg att jag inte försöker förhöja min vardag=)

Tjohej!

Kommentarer
Postat av: chippe

Tack för att du är tillbaka!

2012-06-14 @ 10:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0