What to expect

Såg filmen "What to expect" i går och kan inte riktigt bestämma mig för vad jag tycker.

Elizabeth Banks och Ben Falcone är genier. Riktiga skådespelare som är gruvligt roliga när det är roligt och står för de enda äkta känsloscenerna i hela filmen.

Cameron Diaz, Jennifer Lopez, Chace Crawford och Anna Kendrick däremot var ruggigt dåliga. Alltså, av dessa fyra var J Lo bäst, det säger en del...

Det handlar om graviditet och ett gäng olika par och deras liv bla bla bla. Ena sekunden är det sjuk komedi på högsta nivå, andra sekunden är det skämskudde fram.

Ett plus är att Joe Manganiello är med, ett till plus att han gör pullups i bar överkropp. (Förlåt att jag objektifierar män, men jag måste prova hur det känns, att se en varelse enbart för dens utsida. Helt ny grej för mig.)

Ett minus är att Diaz har botoxat sönder sitt minspel, pannan och omådet kring ögon och näsa rör inte på sig i hela filmen. Inte ens när hon ska föda barn.

Så av 50 L får What to expect 30 stycken.

Nu vet ni det!

Kommentarer
Postat av: chippe

bra då slipper jag den filmen!!

2012-06-04 @ 09:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0