Bra fredagspass

På gymmet var det lite folk förutom på ett ställe. De fria vikterna. Där var det tjockt av små fyrkantiga pojkar som lyfte så tunga vikter att de såg ut att spricka. Men det gjorde de inte så länge jag var där i alla fall.

Provade nya intervaller idag också. 3+2 hette de. Började bandet på 4% lutning och sprang på 8,5 km/h. Sänkte sen till 0% lutning och sprang två minuter. Sen upp till 5% lutning i 3 minuter, sen ner till 0% i 2. Osv upp till 10%. Det var jobbigt, men inte så att jag dog. Perfekt för en fredag.

Nu har jag och O fastnat framför Högklackat på SVT. Har inte sett det förut och hört folk säga dåliga saker. Men jag tycker minsann att det är rätt skoj.

That's me, går mot strömmen ba'. Bam bam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0