Anonyma spelare - spökspelare

Hm, ibland är logiken emot en. Jag frågade i förrförra inlägget om någon visste med sig att de är på brännboll i sommar. Och "anonym" svarade alltid alltid alltid. Jag fullkomligt avgudar alla som lämnar kommentarer, för det gör mitt liv tusen gånger roligare, men samtidigt är det ju svårt att veta vem man ska ringa när det är dags...

Eller så kanske det är som en slags gåta? En luris-kluris-fillisnuris? Jag ska gissa vem som vill vara med... Det kan ju vara en hint om att personen gärna är med och spelar, men absolut inte på mitt lag. Det kan jag ju tycka är underligt, då jag är en jäkel (JÄKEL!) på att båda fånga, kasta, slå och springa. (Nämnde jag att jag är ödmjuk också?) Men så kan det ju vara. Klart alla inte kan vara med i mitt lag liksom, även fast de nog helst vill det...

Kommentarer
Postat av: Anonym--heheh

Nu ar jag anonymis...



hehe

2009-04-16 @ 09:57:22
URL: http://gierttajewellery.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0