I love you Cat

Det bidde inget dammsugande för lilla Lovisa glömde nycklarna hemma på morgonen när hon som vanligt var sen till tuben. Så kan det gå.

Istället fick jag konka på min träningsväska och en vindunk som jag införskaffat i Fältan hela vägen till Sickla. Där satte jag mig på världens mest obekväma bänk och läste min bok i 45 minuter innan O slutade jobba. Sen hjälpte jag honom att packa in grejer på lagret. Det var i alla fall roligt, för där fanns det tejpmaskiner och bubbelplast.

Lättroad månne?

Att kvällen sen slutade lyckligt ändå, det tackar jag Cat Deely, Mary Murphy, Mia Michaels och Nigel Lithgoe för.

So you think you can dance, JAG ÄLSKAR DIG!

H-hrm... ja.

Svensk tv kan aldrig bli så bra. Det är bara att acceptera. Det har jag gjort, och det borde ni också göra. 
Amen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0