Längtar efter mitt jobb

Är på radion.

Åt middag med mor min, väldans bra start på ett jobbpass. Vi pratade lite karriär och jag känner i hela min kropp att jag längtar efter att få intervjua människor!

Det är ju det jag gillar med hela min utbildning, att träffa folk! Nya spännande personer att vara nyfiken på, luska bland och sen berätta om för andra.

Jag vill finslipa min intevjuteknik och min stilistiska skrivarådra.

Det är vad jag vill.

Dagens upptäckt:
Det är väldigt svårt att skriva med ett pajjat finger, både på datorn och för hand. Särskilt för hand. Jäkla vassa knivar alltså, att jag ska vara så bra på att slipa dem som min far lärt mig att göra! 

Kommentarer
Postat av: Sunny Sydney

Ahh liten

vilken flytt. det ar jobbigt att flytta nar det gar bra, men nar man har ett helt hus med invalider som inte kan hjalpa till sa blir det ju svarare.



Nasta gang du flyttar sa far du liasera in lite folk som faktiskt far bara saker...:-).



det var nog det basta med London, vi kande sa manga som flyttade hela tiden, och hjalpte manga med att flytta. Sa nar det till slut var varan tur sa gick det pa 2 timmar for vi hadde sa manga triatleter som kom och hjalpte. Och min kompis soffan packade up och organiserade hela koket....stort bra...



Jag foreslar att du skaffar nagra triatleter som kompisar, och nagra som ar bra pa att organisera kok tills nasta gang...



Idag ar det stort varmt...gratt och mulet...och kommer att bli 35 grader...helt tokigt. Jag svettas redan och klockar ar bara 9 pa morgonen...



2009-12-07 @ 22:56:59
URL: http://gierttajewellery.blogspot.com/
Postat av: martin b

Det är bättre att skära sig på en vass kniv. Såret blir renare, slätare och mer lättläkt. När man skärsig på en trubbig kniv så "slits" huden upp och det tar långtid och man får fula ärr.

I brist på "triatler" fick det duga med ett gäng gubbar, gummor och invalider. Det gick rätt bra det också!!

2009-12-08 @ 10:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0