Jag vill träna

Igår gjorde jag lite yoga för första gången på över en månad. Det var så obeskrivligt skönt och jag svettades som en liten gris på grönbete. I morse gjorde jag försiktiga (!) sit-ups, armhävningar och benspark. Det var så himla skönt.

Jag har inte fått träna på grund av min trasiga kropp, men nu tänker jag sakta försöka börja med det igen. På onsdag bär det nog av till gymmet, undrar hur kroppen svarar?

Är i alla fall avsundsjuk på alla som får träna ordentligt och som inte går sönder så lätt som jag. Min sommarkropp blev inte alls som jag ville. Den var helt rätt i maj, men sen dess har det bara gått utför. Eller uppför kanske...

Men ingen stress, jag saknar bara att röra på mig. Det är som att det kryper i skinnet när jag bara får sitta still. Jäkla trist är det. I kväll blir det nog lite mer yoga, får se om jag håller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0