Litet sidospår bara

Läste detta, Scrubs ska sändas en säsong till och Zach Braff ska vara med i sex episoder. Jag är säkert väldigt efter som inte visste detta, men jag tycker att det är good news. Särskilt som sista Lost-avsnittet ligger hemma och kallar på uppmärksamhet. Men jag ignorerar det! Det är för tidigt för att vara slut. Det är inte rättvist att man ska behöva vänta i åtta månder för några få veckors total njutning.

Så, att se fram emot lite mer bra Scrubs, känns lite som plåster på såren. När jag hoppade på kryckor ett halvår plöjde jag igenom samtliga säsonger av serien, ungefär tre gånger och efter ett tag la jag också huvudet på sned och refererade mitt eget liv. De var mina vänner och jag ville leva lite i deras värld. Jag är alltså inte helt redo att släppa den än...

Kommentarer
Postat av: Martin B

va e de här nu ra! Det är alldeles nyss det var bewan,, Gilmore girls. Har alldels nyss lyckats knega mig igenom couplings (jättebra) men nu ligger man efter igen. Fölande ska sägas på hälsningemå). Jeävlar va fort det går!!!!!!!!

2009-05-18 @ 19:12:31
Postat av: Anonym

va e de här nu ra! Det är alldeles nyss det var bewan,, Gilmore girls. Har alldels nyss lyckats knega mig igenom couplings (jättebra) men nu ligger man efter igen. Fölande ska sägas på hälsningemå). Jeävlar va fort det går!!!!!!!!

2009-05-18 @ 19:13:28
Postat av: Almost_Sydney

Gillan och Scrubs ar bast...ingen protest. Ingen tv i thailand, sa kan ej halla mig a jour. Sweating like a rent boy...Now i'm going for Ice Coffe. A ar sjuk som vanligt...sjukis pjukis mjukis...jag ar inte sa bra pa sjukskoterskeriandet. Sa jag haller mig undan

2009-05-19 @ 11:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0