Guess who's back?

Ja ni hörni.

Nu har det gått en vecka. Och jag har haft mitt uppehåll. Nu är jag tillbaka!

Undrar hur många jag tappat på vägen?

Jag tänkte att mitt första ämne skulle vara Schweiz och den totalskadade omröstning om förbud att bygga minareter. Men det är så deppigt.

Kanske Åke Svanstedt och att han erkänt att han använt grisfösare på sina hästar för över 20 år sedan men inte sagt något om det under förhören innan rättegången? Lika sorgligt.

Att Stockholm haft 14 timmars sol under hela november? Now, there's an ämne man kan tala länge om. Men särskilt skojsigt blir det ju inte.

Så jag tänker berätta att i morgon, mina damer och herrar, då slår det till! Då får jag och O nycklarna till vår nya lya, då blir vi Kärrtorpsbor, förortsbor, grannar med Skogskyrkogården och Ekobyn.

Som jag längtar. Kommer sova lika bra som natten innan julafton när man var barn. Alltså inte alls. Tjohej!


Kommentarer
Postat av: Anton

14 timmar är i alla fall bättre än de 6 minuter sol som min hemstad Östersund enligt uppgift har haft i november..

2009-11-30 @ 21:08:09
Postat av: Sunny Sydney

Harligt...vi hadde 10 timmar av sol igar, och idag ar det soligt...

jag ar otroligt trott idag, satans simmning..



va roligt med nya lagenheten. hoppas att ni kommer att bli glada dar

kramar maria

2009-11-30 @ 22:41:25
URL: http://gierttajewellery.blogspot.com/
Postat av: Chippe

Välkommen tillbaka bloggarnas mästarinna, har saknat dina ord och tankar! Sol ja. Jag tror egentligen vi skulle ha en lag i Sverige som tillät alla medborgare att få en gratis vecka i ett soligt land så man överlevde. Eller att man fick rätt att hälsa på sina barn i ett varmt land ex Australien...

2009-12-01 @ 10:24:15
Postat av: martin b

Min vän, Härligt att få läsa min andra huvudbloggare också. Det känns skönt ar tillbaka.

Du kommer att bo jättefint.

2009-12-01 @ 16:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0