Trött

I natt sov jag ungefär 3 timmar. Det är ingen bra start för en 8,5 timmar lång arbetsdag. Det står klart.

När jag låg klarvaken sov O som en liten gris. Ibland ryckte han till och sa slappna bara av Lovisa och så somnade han om.

Jadu, om jag bara kunde sova ordentligt skulle nog solens frånvaro inte vara lika tung. Och att jag inte kan träna skulle inte vara några problem. Men hälften så mycket sömn som man ska ha sätter spår i hjärnan. Trots vitaminerna jag tar nu på grund av kära mors förslag.

Några heta sömntips där ute som skulle kunna hjälpa?

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Ta en låååång promenad ca två timmar innan du går och lägger dig. Så lång så det känns i hela benen. Drick sedan en kopp kvällsro och läs en fruktansvärt ospännande bok. Avsluta med att lägga dig på en spikmatta. Man blir helt mör i knoppen efteråt.

2009-11-14 @ 13:06:18
URL: http://minigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0