Ska vi ut och dansa i höst?

Än så länge den här veckan har jag sökt fyra jobb.

Vet inte om det är mycket eller lite eller alldeles lagom, men så är det i alla fall. Fyra jobb.

I helgen ska jag söka några till. För sådan är jag, jag bara roar mig.

Men jag tänker på hur hösten ska bli hela tiden, eftersom jag antagligen inte kommer få nåt av jobben jag sökt. Och jag tror, att förutom filmkvällar, så ska vi köra utekvällar på alla olika ställen i stan. Att en person i taget får bestämma vilket ställe ALLA ska gå till, och då får man in klaga och ändra sig eller hoppa av bara för att det blir balkan-hits på Värmdö. Då ska alla dit, basta!

Det tycker jag verkar skoj, att ha planerade utekvällar när man samtidigt går någonstans man aldrig hade valt själv. Kan vi inte göra det? Snälla?


Kommentarer
Postat av: Sunny_Sydney

Jag foreslar att vi gar till den baren som ligger i narheten av mitt hus. De ar South Sydney fans, jag vet inte om det ar AFL eller Rugby Union, men jag de ar fult pa Fredagar ivarje fall. Och dom kallar det "footie" men det verkar funka for allt har...



sa om jag bestamer sa blir det south sydney support club pub, (nickname The Rabbidos)..vet inte varfor, men det kan ju vara att det finns sa jaklans manga rabbits har eller natt (det finns massa rabbits, the rabit proof fence ar en real story film)...



I varje fall, jag bestammer. South Sydney Fan club pub, och ALLA maste komma...

2009-09-04 @ 05:35:00
URL: http://gierttajewellery.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0