Bröllopet närmar sig

På lördag ska jag och O på årets första av två bröllop.

Jag ser verkligen fram emot det. Håller på och fnular på vad jag ska ha på mig och har läst Magdalena Ribbings hyfs och stil-blogg allt vad jag har för att få reda på vad som är comme il faut i färgval och liknande. Hon vill verkligen slå ett slag för att rött är en okej färg och inte alls innebär att man ska ha haft ett förhållande med brudgummen.

I veckan fick jag reda på att man kan följa förberedelserna för bröllopet på den här bloggen också. Så det har jag självklart gjort.

Frågan är bara vad man köper i bröllopspresent till två personer som får ta med sig allt från böllopet hem. En clownfisk kanske? Jag behöver som ni hör lite presentförslag.

Action!



Kommentarer
Postat av: Maria

Gör du de här? :)



http://www.dn.se/nyheter/fragesport/dn-test-sport-del-2-1.1158793

2010-08-24 @ 17:52:01
URL: http://minigan.blogg.se/
Postat av: Sydney

Kollade in brollops bloggen, fatta arm musklerna pa smeden..



Jag ska bli smed nar jag blir stor. Hur coolt vore inte det.



Ha pa dig en fin klanning, den du hadde pa mitt brollop var sot och sommrig

2010-08-25 @ 00:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0