Backe

Efter flera tusen dagar (två) utan ett nytt inlägg kommer det:

Idag vikarierade jag på dagis. Hur mysigt var inte det? Elitserien i speedway kändes inte längre intressant, skidskyttesäsongen är över och jag mådde inte dåligt. Så väldigt mycket mysigare att leka med lera än att redigera statistik.

För en dag i alla fall. Vet att det är ett hårt jobb i längden. Men en dag sådär, det känns som en vitamininjektion.

Igår planterade jag om alla mina små bebisar. Efter att jag tagit bort det vita luddet mådde de mycket bättre och nu har de fina terracotakrukor istället för äckliga små fiber. De ska ju stå ute i sommar, så då behöver de något fint att stå i.

Men vad jag behöver balkongmöbler!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det lät som du hade mycket kul på dagis och riktiga små barn istället för dina gröna bebisar. mina skott har vuxit, men jag har inte köpt några balkonglådor ännu. krassen står redan decimeterhög, det gjorde den aldrig i älta...

2010-04-01 @ 18:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0