Nödigt nonsens

Tänk er detta scenario:

Slutar jobbet klockan 23.15.
Åker världens långsammaste buss (4:an) till Odenplan. Tåget till Slussen. Hoppar in i en taxi och förklarar för den förvirrade mannen hur man kör till Skånegatan. Småjoggar till Pet Sounds Bar. Dricker öl och äter wasabinötter. Åker hem med sista tuben. Hemma 01.20.


Så firade jag St Patricks day. Som den bör firas, med öl.


Vi pratade bloggar igår, bra och dåliga sådana. Jag läser bara bra bloggar, det är min regel.


Jag ska inte träna idag heller, göra lite hemmagympa bara. Försiktigt försiktigt röra mig mot en sommarkropp jag kan leva med.


Köpte en sommarklänning på en nyöppnad second hand-affär i Hammarbyhöjden på min promenad igår. Underbart att man kan shoppa så fint i de södra förorterna.




Kostade bara 150 baloobas. En herre i butiken tyckte att jag skulle prova den framför honom. Jag avböjde vänligt men bestämt. Mest bestämt.

Kommentarer
Postat av: Maria

Den var verkligen väldigt fin :) Helt insnöad på second hand just nu.

2010-03-18 @ 15:27:44
Postat av: SunnySydney

Hej, den ar jattefin. Jag har en skjortklanning i samma monster och nar jag har den sa fragar folk om jag jobbar pa david Jones som ar Australiens svar pa NK. For det ar det officiella monstret som de har i sin logga..



hehe..vi kan jobba dar tillsammans

2010-03-18 @ 23:08:30
URL: http://gierttajewellery.blogspot.com/
Postat av: martin b

Den är jättefin!! Om jag inte missminner mig så fick flera av våra döttrar kläder med detta möster ca 6-7 år sedan. Kan det vara den Maria har kvar?

Det är bra att du inte använder gamla gubbar istället för speglar

2010-03-19 @ 13:23:34
Postat av: chippe

skitsnygg!!när du var i 6-årsåldern hade du en en jättesnygg dräkt i den rutmönstret, du var skitcool i den också.

2010-03-19 @ 13:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0