Två tips

Har fått två tips på vad jag ska göra med mitt liv, av två olika M.

Den ena föreslår massa smarta grejer, den andra att jag flyttar till Sydney. Åh, flytta till Sydney hade inte varit helt fel...

Idag var jag och tränade för tredje gången denna vecka. Har fortfarande en sjuk träningsvärk på insidan av låret. Jag får som en miniinflammation ibland när jag tränar. Väldigt konstigt.

Detta medför också att jag går som en gravid kvinna. Inte bra. Folk tittar konstigt på mig och jag kan inte stretcha ordentligt. Fast det gör jag ändå.

Bara haft träningskort i 1,5 vecka, men jag är redan tillbaka i det hela. I suget, i behovet. Jag älskar att träna. Tänk att jag nästan glömt bort det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0