Gå gå gå

Solen skiner och lusten att gå in på ett svettigt gym infinner sig inte riktigt.

Så jag går ut på promenad istället.

Tänk om man bara kunde trycka på en knapp för att gå ned i vikt, vad enkelt och härligt det skulle kunna vara. Så kunde jag fokusera på att ha skoj på gymmet istället för att hela tiden tänka på vad som egentligen bränner och bygger upp.

Eftersom jag inte får jogga är det väldigt svårt att hitta något bra sätt att bränna. Som går snabbt i alla fall.

Men det behöver ju inte gå snabbt.

Jo, det behöver det.

Kommentarer
Postat av: martin b

Ta´t lugnt det kommer. Du kan kanske cykla iväg till någon sjö och bada/simma (kanske lite kallt ännu men snart). Bara cyklandet kan väl vara lika bra som jogging

2010-05-21 @ 11:55:22
Postat av: SunnySydney

Jag maste saga liten att det ar bevisat att folk som har roligt nar de tranar gar ner i vikt snabbare. Sa battre att leta redag pa en rolig sport an en som branner...



du ar medveten om att det ar lite sjukligt att alltid leta efter det som branner mest

2010-05-24 @ 01:46:39
URL: http://gierttajewellery.blogspot.com/
Postat av: gå ner i vikt

Wow. Aldrig någonsin har jag läst en så välskriven och informativ artikel som denna.



Vem det än är som driver denna bloggen, hur du än ser ut och vart du än bor - sluta aldrig blogga. Detta var tveklöst något av det bästa jag läst denna månaden. Klockrena tips!



På återseende!

2010-06-01 @ 23:42:02
URL: http://www.xn--g-ner-i-vikt-snabbt-0wb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0