Men jag vill ju bli blondin igen

Bara för att jag försökte intala mig själv att jag absolut inte ska bli blondare inför semestern, är det det enda jag kan tänka på.

Anledningen till att jag inte borde göra nya slingor, är att de kan förstöras i den starka solen och om de är relativt nygjorda finns dessutom risken att jag blir grön på skallen eftersom det kommer bli mycket poolbad.

För Burkina Faso ligger mitt i landet och har ingen kust.

Men anledningarna till att göra slingor är så många!!!

Jag vill bli riktigt, riktigt blond nu, inte någon slags mellanting.
Jag längtar efter sommarkänslor och då är en blond skalle det bästa trixet.
Ska träffa kusiner och massa människor i Lund den fjärde juni, då vill jag vara lika snygg som mina kusiner och storasyster som ALLTID är så himla snygga. Jag är mest tjockare än vanligt, har ingen ordentlig frisyr och någon konstig färg på stråna som nog inte ens har ett namn!

Och kanske, om jag är väldigt, väldigt VÄLDIGT blond, kan det ursäkta att min franska inte kommer hinna bli helt avdammad. Jag kommer mest säga, Pardon, mais je ne comprand pas, vous pouvonz parler un plus dousement sil vous plait? Och sen avfyra ett strålande leende.

Då känns det bättre att vara blond igen, vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: K

Tack för i Lördags, det är riktigt fint på vår utplats nu.

Du är skitsnygg, så gör inget överhastat som att klippa en konstig fisyr eller ta någon konstig färg! (Köp något snyggt istället, eller gör en manikyr)

Men jag håller med om blondgrejen, du är så himla fin i blont hår. Men en solbränna blir du smashing!!

2010-05-10 @ 07:54:31
Postat av: martin b

Va ska man skriva. Ni har rätt inget underligt men gärna blond. Burkina F borde det finnas möjlihet till fantastisk bränna bara TA DET LUGNT!! Det finns nog risk för brännskador också på ditt ljusa ´vår/vinterskinn

2010-05-10 @ 10:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0