Jajaja

Idag återupptas min och lillebrors träningspass som en del av vardagen. Till och med O ska haka på. Vi ska testa ett nytt upplägg som jag hittade på en träningsblogg, antagligen blir vi helt slutkörda. Hoppas!

Nästa vecka börjar min yogakurs igen. I höst och vinter ska jag gå mysore. Har ju gjort yoga ungefär 70-80 procent av alla dagar under sommaren, men egentligen märker man ju inte om man har utvecklats förrän det kommer en liten lärare och puttar på en och så vips åker huvudet ner i marken utan problem. Jamen ni vet.

Det kommer bli en helt ny sorts höst i år. Jag ska plugga (gah), yoga och vara allmänt...ny.

Tjirp tjirp.

Kommentarer
Postat av: chippe

Ny och klok. Det är bra.

2011-08-17 @ 15:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0