Om jag inte äter...

Men oj vad blek jag blir när jag inte får äta middag förrän kl tio. Som om lilla spöket Laban lagt sig i klorin och rullat runt minst en timme.

Jag tycker det är orättvist. För om det går för länge mellan mina måltider så kan jag liksom inte "fixa" mig själv genom att äta. Jag får huvudvärk och den går inte över om jag käkar, jag blir blek och får inte färg om jag spisar, jag blir suddig i ögonen och ser inte klart om jag svullar.

Tyvärr.

Tyvärr.

Tyvärr.

Idag fick min pappa en skärbräda i födelsedagspresent av mig. Det är inte alla pappor man kan ge en sådan till, men min kan man. Det var inte vilken skärbräda som helst förstås. Handkarvad björk liksom.

Undrar vad han ska få i julklapp? En badrumsmatta i en kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0