Härlig kommentar från JÅ-groupie

Sådana här trevliga kommentarer får man när man skriver en högst obetydlig blogg och nämner Jimmie Åkesson i den:

"Du kallar detta "svar på tal"!?!
Min nioåriga dotter argumenterar bättre för sin sak och det menar jag i dess mest bokstavliga bemärkelse.

Du skriver i din profil att du inte gillar korkade människor. Du måtte hata dig själv något rent gruvligt.

Jag välkomnar dig dock att försöka föra en dialog med den skara som ämnar gruppvåldta dig."

Verkligen trevligt att det är en sådan person som har röstat in ett främlingsfientligt parti i Riksdagen, hoppas att JÅ är stolt över sina groupies. Riktigt, riktigt stolt.


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja du! VAD ska man säga? Den det verkar vara mest synd om är den nioåriga dottern som behöver växa upp med så mycket inskränkthet.



På tal om "Vad som är farligt är att vi inte tagit tag i problemen mycket tidigare" som jag såg här längre ned att någon skrivit, är detta ganska intressant:



http://www.dn.se/nyheter/varlden/islamistisk-terrorism-ovanlig-i-europa

2011-01-26 @ 15:36:02
Postat av: Maria

På nyheterna ikväll: 0,34 procent av terroristbrott i Europa begåtts av Islamister. Nollkommatrettiofyra.

2011-01-26 @ 22:08:24
Postat av: k

Men nollkommatrettiofyra är väll mycket, är det inte det!? Va, dax att reagera!!

Det är så relativt med siffor tycker jag.

0,34 kan vara högre än vissa personers medel IQ, vilket vissa av kommentarerna i din blogg visar -

=)

2011-01-27 @ 07:59:22
Postat av: chippe

Fy fasen vilken extremt obehaglig och korkad typ. Finns det inget filter för människor med 0,01 procents IQ?

2011-01-27 @ 13:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0