Nånting händer

Kaffemaskinen på jobbet är trasig sen i går. Just nu står det två fjuniga snubbar från Kaffeknappen och gör en "helårsservice" på den. Det kommer att ta två timmar.

Och bara på grund av att jag inte KAN ta kaffe, är jag så otroligt kaffesugen. Kaffe! vill jag skrika.

Men det gör jag inte.

Jag längtar så efter i kväll, att få träffa S, en riktig vän. Frågan är var vi ska gå. Jag har ingen koll på ställen känner jag, men ändå så pass bra att jag vet vart jag INTE vill gå.

Jag vill INTE gå till Carmen, till exempel. Förut var häng på Carmen en självklarhet, men när jag slängdes in där för någon månad sen var stanken av gammal öl, svett och snus så slående att jag faktiskt inte klarade av att stanna kvar. Det ska väl för fanken inte lukta avlopp bara för att man vill ta en öl?

Dessutom har jag börjat tycka illa om öl. Eftersmaken. Och så har jag börjat gilla hundar framför katter.

Vad fasiken är det som händer med mig? För något är det ju, det står klart.

Det är något skumt på gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0