Rally då eller?

Ja nä, det har varit en sådan dag då internetuppkopplingen på arbetsplatsen strular.

Vad jag är trött på:

"Hej Lovisa, 

Tack för din ansökan till tjänsten som ***.

Tyvärr måste vi meddela att vi har valt att gå vidare med andra sökande. Vi ser dock gärna att du söker till andra tjänster hos oss i framtiden.

Lycka till i fortsättningen."

Vad jag vill ha:

"Hej Lovisa,

Kom hit på stört, du verkar tokbra och vi kommer inte klara oss en dag utan dig på den här redan ganska så inspirerande arbetsplatsen.

Kom kom kom!"

Ja. Så ligger landet. Solen skiner utanför, Lovisa sitter inne och försöker förstå sig på rally. Jag förstår inte rally...


Kommentarer
Postat av: martin b

jag önskar jag kunde skicka det

2011-05-13 @ 14:31:09
Postat av: k

får man se din CV (ta med den på söndag)? Du har ju en meritlista att drömma om, har precis rätt ålder och är skitduktig.

2011-05-13 @ 14:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0