Back in the Radiohus

I morse var det så där underbart skönt att göra yoga igen. Har haft det lite struligt de senaste mornarna, inte kunnat släppa tankarna, utan liksom malt och malt medans jag glömt bort att hålla bandas och dra upp knäskålarna.

Men i morse flöt det. Inte direkt i början, men jag kom till slut in i det och njöt av upp- och nedvänd lotus och allt det där.

Sitter just nu på Radiosporten för första gången på ett år. Det känns konstigt, men samtidigt så otroligt hemtamt. Jobbade ju ändå i 2,5 år här, det är ganska länge. Har saknat det på många sätt, kommer bli en skön blandning med ishockey och dramatikskrivande. Om jag inte var schizo innan blir jag nog det nu...

Egentligen vill jag bara åka hem och pussa på O. Den här veckan ses vi knappt, som om man glömmer bort hur den andra ser ut då. Dumt. Ikväll blir det Tolvskillingsoperan på Uppsala Stadsteater för mig och min klass. Hemma vid tolvtiden. Jekla Uppsala alltså, långt bort!

Kommentarer
Postat av: chippe

Det enda jag vill göra är att ha lite lugnt en morgon så jag kan göra solhälsningarna och lite styrketräning med hantlar och gummiband. Det är fyra dar sen senast. Men jag kan inte gå upp före halv 7 för att göra det, det går bara inte. Fast jag måste i morgon, för det har inte varit sol på fyra dagar nu...Jekla kvällsjobb säger jag!!

2011-10-06 @ 15:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0