Den blinkande markören

Skrivkramp var det ja.

Har haft hela dagen att skriva manus.

Hela, långa, långa dagen.

Eftersom jag är sjuk (dumma dumma dumma satans...) kan jag ju inte träna som vanligt, så jag har mer tid än vanligt att skriva.

Hur det har gått?

Nämen, jag kan vä säga att det har gått strålande. Fantastiskt. Jag har genomfört mitt uppdrag. Om man med genomfört menar "inte genomfört".

Uppdraget var att skriva 15 sidor manus, och av de 15 har jag skrivit...

Fem rader. Det vill säga en scenanvisning. Japp. Som Shakespeare fast snyggare.

Men så här fin är min Mårbackapelargon just nu!





Yey, det är alltid något. Så på texthandledningen nästa vecka kan vi ju prata trädgårdsskötsel i 45 minuter i stället när det är min tur. Hur låter det? Första, andra, tredje sålt?


Kommentarer
Postat av: chippe

Oj vad fina dom är!! Såg du mina på Aspö?

2012-04-23 @ 10:51:36
Postat av: chippe

Förresten kan du inte ha blommorna i dramat?

2012-04-23 @ 11:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0