Försöker odla

Sjuk idag med. Jag är sämst på att vara sjuk. Vill göra tusen saker och kan inte sitta still, men gnäller som en galning när jag märker att jag inte orkar eller klarar av någonting. Jag övar således på att knipa käft idag. Så i stället har jag färgat ögonbrynen och ögonfransarna.



Vill så gärna försöka odla sådana där snygga, buskiga ögonbryn. Men mina hår är så fjuniga att färggeggan knappt fastnar på dem och de växer inte ett dugg vilt och naturligt.



Om man bortser från att huden är så blek och genomskinlig att det ser ut som en fiskmage jag har i ansiktet, så blev färgen i alla fall ganska bra.

Jaha. Ja, det är ungefär det jag har åstadkommit idag. Egentligen borde jag sitta och skriva manus just nu, men det är ju så otroligt mycket roligare att fota sina egna ögonbryn. Living the dream...

Kommentarer
Postat av: chippe

Jag färgade mina ögonbryn förra veckan också, min längtan är inte buskiga utan färgade.

2012-04-23 @ 11:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0