Hej du goe onsdag!

Bara en fråga:
 
Vad lockar mest - havet eller Gärdet?
 
Svaret är la givet två dagar innan OS...
 
Stack ut och sprang på lunchen, var nog det varmaste på länge. Svetten dröp efter fem-sex steg, men jag fortsatte i 5,6 km. Jag är verkligen ingen långdistanslöpare, mina ben vill springa snabbt! Inte länge.
 
Men men. Kräftan fick göra comeback på redaktionen i alla fall. Ungefär fem minuter efter att jag planterat min lilla röv på snurrstolen kom A och sa att nu ska det tas foton till P3.
 
Eh... jaha. Kräftan fick alltså snällt leka top model på innegården. Det är en rolig onsdag det här! Nu förväntar jag mig att tvättstugan ikväll bjuder på precis lika mycket skoj!

Kommentarer
Postat av: martin

Är det bilderna på FB? I sådana fall ska du alltid springa i värme före fotografering!!

2012-07-27 @ 14:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0