Lider mot sitt...

Gör min sista dag som dagreporter på Radiosporten. Känns så himla konstigt att tre veckor går så snabbt! På lördag är jag programledare 2 i Sportextra och från och med måndag är det back to the web för OS.
 
OS. Vilket antiklimax det kommer bli. Antagligen.
 
De senaste dagarna har jag funderat väldigt mycket på vad jag ska göra i höst. Har verkligen ingen aning. Det är omöjligt att planera nåt i det här yrket, så jag har för länge sen slutat försöka. Men det är svårt för en kontrollmänniska som jag.
 
Det enda jag vet att jag vill göra är att göra tre nya tatueringar. Och det är ju liksom inget som kommer betala några räkningar eller förbättra min karriär nämnvärt...
 
I går spelade vi ju innebandy igen och jag har ett bollformat blåmärka på vänsterlåret där man dessutom ser hålen i innebandybollen tydligt. Läckert, ack så läckert.

Kommentarer
Postat av: martin

Innebandy = Skador!
Jag är glad att du har byggt upp dig så väl. Hoppas det håller!
M

2012-07-20 @ 12:39:15
Postat av: chippe

Visst är det hemskt med lårkakor, oavsett om det är små eller stora bollar man får märken av??!! Fast det kan också se ganska intressant ut :)

2012-07-23 @ 14:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0