Semesterplaner jajajajajaja

Gjorde en hejdundrandes massa friidrottsintervjuer igår (tre). Ni hittar dem här.
 
Jag tar en görlugn träningsvecka, mycket för att jag inte riktigt fattar hur jag ska få ihop det med jobb, ork, mat, gym osv. Det kanske blir lättare nästa vecka? Varför det nu skulle bli det...
 
Gjorde lite yoga i morse och det känns som att det var hundra år sen jag gjorde 75 minuter varje morgon. Det tog en kvart innan ryggen slutade strama, nacken slutade dra. Lugnt och försiktigt ska jag ta mig tillbaka till huvudstående, genomhopp och sköldpaddor. Inga skador i lederna här inte.
 
Längtar till 15 augusti för då... satans ska jag och O på en hejdundrande semester. Barcelona-Collioure-Frejus. Ja men ni hör ju själva. Hur gött som helst.
 
- Ska vi boka hembiljetten till 28 då? frågar O.
- Ja, det kan vi väl göra.
- Eller den 29:e?
- Funkar också bra.
- Men när behöver du vara hemma Lovisa?
- Ja, egentligen aldrig...
 
Jo, ska på yogaresa i september, den behöver jag vara hemma till, så att jag kan åka till Kreta en vecka. HEHE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0