Spontan självupplösning

Jag var helt olik mig själv igår. Jag skippade gymmet och följde med kollegor ut och drack öl och åt middag. Väldigt ovant, men jäkligt kul!
 
Det här med spontanitet kanske är nåt i alla fall?
 
För att skona mina höfter och hälsenor tränade jag stödmuskler och ben och GICK på flippin löpbandet i 45 minuter. Görtråkigt att gå, även omdet var 15% lutning, så mycket roligare att springa!
 
Men, jag får duktighetspoäng i alla fall.
 
Nu är jag nervös som ett as för om 2,5 timme ska jag vara programledare i Sportextra för första gången. Vad ska jag där att göra egentligen? Jag vill mycket hellre sitta under ett bord och gömma mig ju!

Kommentarer
Postat av: Chippe

Du är klockren i radion, du kommer igenom så det är helt sjukt! Grattis!

2012-06-30 @ 20:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0