Lycka lycka lycka

Ja, när det gäller blomträd så tycker jag nog att detta utanför vår tvättstuga kan konkurrera med rackarna i Kungsan.
Förresten så blev jag inlåst i tvättstugan här om dagen. Funny story... dörren gick inte att öppna, två tvättmaskiner, torktumlare och torkskåp igång och galler för samtliga fönster. Japp... Efter tio minuter lyckades jag skrika till mig en karl från gatan och kastade ut mina nycklar till honom. Det var den dagens äventyr.


Efter den här satans förkylningen kunde jag äntligen börja träna ordentligt den här veckan. Har tränat fyra dagar. Såhär lycklig var jag i torsdags. Då var det görtungt benpass och tokintervaller med benböj på löpbandet. Jamen vad mer behövs för att göra en flicka lycklig?



Kanske som idag. Tolvskillingsoperan på Dramaten och middag med O:s päron på Enskede krog. Jo, då är jag precis lika lycklig.

Kommentarer
Postat av: chippe

oj vad häftiga blommor! Ooch du ser väldigt glad ut. Men vad läskigt med tvättstugan!!

2012-05-07 @ 16:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0