Sabla...

Just nu är jag redigt grinig faktiskt. Kände en bra kontakt med mig själv på yogan i går kväll, men efter 55 minuter sa det klock i axeln under ett genomhopp och det gjorde så förbannat ONT!

Kunde inte fortsätta yoga sen, det gick bara inte. Det är så frickin' typiskt att jag blir galen!

Åkte hem till mor och fick Voltaren och grönsaksgryta som plåster på såren. Satans kropp som ska hålla på att mucka med mig! JAG VILL INTE HA ONT!

Mmm, nu låter ju jag som en liten gnällig bebis. Förlåt. Jag ska inte dra några förhastade slutsatser förrän jag varit hos kiropraktorn. Lyckades boka en tid i morgon, så då får jag se.

Om han säger att jag ska vila vet jag inte vad jag gör.

Vilar antagligen.

Fasiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0