Lista

Här är saker jag vill göra EXAKT nu:

1. Få massage eller nåt på axeln så att jag kan röra den ordentligt. Hela höger sida av kroppen börjar krampa i hop...

2. Äta massor av mat. Jag är konstigt hungrig precis hela tiden. Saker-jag-vill-äta-lista kommer snart.

3. Bada i Medelhavet. Simma under vattnet med cyklop och leka sjöjungfru helt enkelt. Att läpparna ska smaka salt.

4. Ha boken The fault in our stars oläst så att jag kan läsa den igen.

5. Sitta på terassen till mitt strandhus i Barcelona, dricka mojito samtidigt som O spelar gitarr.

Så, det var väl inte för mycket begärt.

Om jag vore kung skulle mina undersåtar fixa detta, men nu vet jag inte vem jag ska vända mig till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0