Skoj?

Jag är så trött. Precis hela tiden och jag förestår verkligen inte varför.
 
Igår gick vi och la oss vid elva, men jag kunde inte gå upp klockan sju och göra yoga i morse ändå. Kunde bara inte, var helt slut. Av vad? Jag gör ju INGENTING!
 
Ser trött ut också, det är inte bara en känsla. Glåmig och hålögd. Amen vad fanken, kan det vara så enkelt att jag behöver så mycket D-vitaminrikt solljus som man bara kan få vid Medelhavet? Tror i och för sig att jag blir trött av kyla.
 
Samma fråga som häromdagen alltså: Vad fanken gör jag i Sverige?
 
Idag var det ju i alla fall pangväder, stack ut och sprang och upptäckte att förra sommarens långdistans kondis ICKE har överlevt. Flåsar mig runt fem km. Sen gjorde jag yoga när jag kom hem i stället för på morgonen. Asch, mina träningsrutiner, hur kul är de att höra om egentligen?
 
Ska komma på nåt kul att börja skriva om här istället. Men, känner mig inte så kul just nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0