Tillbakablick

Det är inte långt kvar till jul nu. Bannemej, inte långt kvar alls.

Förra året julpyntade jag och O ingenting eftersom vi flyttade till ny lya 5 december och bodde tillsammans med tusen kartonger hela ledigheten i stället.

Eftersom jag skar av mig fingret dagen innan flytten fick vi otroligt mycket hjälp av vänner och familj. Undrar just hur det hade gått för oss annars...

För exakt ett år sen skrev jag det här. Ibland är det skoj att gå tillbaka och kolla vad jag har skrivit i den här bloggen. Jag har hunnit med en hel del i alla fall.

Kommentarer
Postat av: chippe

Håller med det är verkligen rolgit att läsa dina gamla bloggar också. Du har verkligen hunnit med en hel hel del.

2010-12-01 @ 13:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0